ניהול הכספים

בואו נדבר על כספים. אז כן! אין לנו קיום ללא רווח בעסק. אם נכנסנו לעולם הזה על מנת להרוויח ממה שאנחנו הכי אוהבים לעשות, אז אנו צריכים להיות רווחיים, ולא רק, אלא גם להרוויח מספיק כדי להמשיך לחיות ברמת החיים המתאימה לנו.

אז מה צריך לדעת מבחינה תפעולית של התחום הכספי?

  • טיפול שוטף בחשבוניות | קבלות | דרישות תשלום
    על מנת שלא יהיו חוסרים והכל יהיה תחת שליטה, אני מציעה לבנות תהליך עבודה מסודר וקבוע הכולל פורמטים מוכנים מראש ותהליך מעקב ובקרה. בצורה כזאת, נדע תמיד איפה הכסף שלנו נמצא.
  • גבייה
    מה עוד לא נאמר על נושא זה? באמת שאני לא מצליחה להבין למה למילה הקטנה הזאת יש כל כך הרבה אסוציאציות שליליות.זה אומר בסה"כ לקבל תשלום על העבודה שנעשתה. אז איך עושים גבייה אפקטיבית?
  • ביצוע תשלומים
    קודם כל צריך לדעת מה צריך לשלם ומתי. אם תוך כדי קריאה, אתם לא מכירים לעומק את כל ההוצאות שלכם אז צריך להתחיל בהיכרות.
  • ניהול הכנסות | הוצאות
    מבחינת שליטה ובקרה: האם יש את הכל במקום אחד? האם אתם יודעים כל שקל על מה הוא יוצא או מכירים כל שיק שנכנס? איך עושים שם סדר?
  • ניהול תקציב
    יש תארים שלמים בנושא הזה והרבה יועצים שזה המקצוע שלהם. יחד עם זאת, יש דברים קטנים, בסיסיים שכל בעל עסק צריך לדעת.
    ברגע שיש תקציב מוגדר למשהו, גוזרים לאחור. מה זה אומר?
  • עבודה שוטפת מול רואה החשבון
    אני חושבת שבמה שנוגע לניהול כספים, העבודה מול רואה החשבון זה הנושא הכי קל.
    כי בפגישה הראשונה אצלו אנו בעצם עושים תיאום ציפיות ואז כל אחד מהצדדים יודע למה לצפות מהצד השני וכמובן מה כל אחד עושה.

מה כלול בתוך ניהול הכספים

טיפול שוטף במסמכים

הפקת חשבוניות דרישת תשלום

ביצוע תשלומים

סדר וארגון ניהול הוצאות

ניהול הכנסות / הוצאות

ניהול הכנסות, הוצאות טבלת מעקב הוצאות הכנסות התנהלות כלכלית עסקית

ניהול תקציב

ניהול תקציב עסקי התנהלות כלכלית יעילה

עבודה מול רו"ח

עבודה מול רואה חשבון