ניהול ותפעול עסקי

הרבה בעלי העסקים, פתחו את העסק שלהם מתוך תשוקה, מתוך חלום. הייתה להם אהבה למשהו ורצו להפוך את האהבה שלהם לעיסוק ולפרנסה.
נשמע מדהים, באמת! לעשות את מה שאתה הכי אוהב והכי טוב בו וגם להרוויח מזה! וווואוווו
אז עם המחשבה הזאת הם יוצאים לדרך ופותחים עסק גם אם אין להם שום ידע על ניהול ותפעול עסקי.

ומכאן מתחילות הבעיות. מתחיל להיות בלגן בכספים, כסף יוצא ולא נכנס, המאזן, כבר לא מאוזן, מלא טלפונים כל הזמן, אתם מוצאים את עצמכם מכבים שריפות, לאט לאט מוותרים על עשיית דברים מסוימים (כמו שיווק, פרסום) כי אין זמן לזה. פתאום כבר אין זמן לפיתוח אישי… מה קרה לרצון שלכם ללמוד ולהתעדכן במה חדש בתחום?

גם כשהמצב קשה לא עוצרים לחשוב וממשיכים להביא כסף מהבית, לקחת הלוואות
ואז הדבר הזה שאוהבים כל כך לעשות, הדבר הזה שבשבילו פתחו את העסק נדחק הצידה ומוצאים את עצמם מתעסקים 90% מהזמן רק במסביב או במצב גרוע יותר – פשוט סוגרים בהפסדי ענק.

מבאס אבל ברגע שנכנסים למרוץ הזה, הפאן יורד. פתאום לקום לעוד יום עבודה, כבר לא מלהיב.
הבטחתי לעצמי שברגע שאני יוצאת לעצמאות, זאת תחושה שאני לא רוצה לחוות אף פעם. הספיק לי ממנה כשהייתי שכירה.

כל זה ניתן למנוע בעזרת כלים מאוד מאוד פשוטים. לא, לא צריך לשלם אלפי שקלים על קורסים, לא צריך להשקיע בזה המון זמן, בעיקר לעשות פעם אחת סדר וארגון ולשמור על זה.
כאשר בכל תחום בעסק, כל אחד מבעלי התפקידים יודע מה הוא עושה, מתי, איך ולמה, אז אפשר להתעסק באהבה האמיתית, במקצוע עצמו. וגם בתכנון השלב הבא והצמיחה של העסק.
ואתה, כבעל עסק – צריך לראות את התמונה הגדולה, אתה צריך שתהיה לך שליטה בכל מה שקורה, כל הזמן.

ניהול הכספים בעסק זה אחד הדברים הכי חשובים. בלי כסף, לא ניתן להתקיים.
השאלה היא איך עושים את זה?

מה כלול בתוך ניהול ותפעול עסקי:

ניהול הכספים:

ניהול כספים ניהול כלכלי התנהלות כלכלית

ניהול המשרד:

ניהול משרד ניהול משאבי משרד סדר וארגון במשרד

ניהול משאבי האנוש:

ניהול משאבי אנוש משאבי אנוש