הטמעת מוצרים / שרותים חדשים

יש לכם רעיון חדש? מהמם!
אני כל כך אוהבת את זה. אני יודעת שלפעמים מהרגע שיש רעיון ועד שיש את השירות בפועל, זה יכול להרגיש ממש כמו לידה.
הטמעת שירותים / מוצרים החדשים הינו תהליך שלפעמים לוקח זמן ולא מעט אנרגיות.

לפעמים אפילו מוותרים כי זה נראה כל כך גדול, מסובך וארוך.

על מנת שהרעיון יהפוך לביצוע, נרצה להכין את הקרקע. להיות מוכנים ושיהיו לנו כמה שפחות הפתעות בדרך.

התהליך הזה אמור להיות נעים, קצר ואפקטיבי, לכן תעבירו את השירות / מוצר דרך כל התחנות של המוצרים / שירותים הקיימים.

זאת אומרת שתיקחו מוצר או שירות קיים ותשאלו את אותן שאלות:

  • למי נועד
  • איך משווקים
  • יש אריזה
  • איך יימכר
  • איך יגיע ללקוח
  • מהן התוכנות שתומכות בו
  • מי הספק התומך
  • מתי ההשקה שלו ואיך
  • בכמה מתמחרים


אל תשכחו לעדכן את המוצר /שירות החדש בכל המקומות ברשת. חשוב שאנשים ידעו את הבשורה (אתר / רשתות חברתיות / חוברות / תמונות וכו').

מבחינת כלי עזר, אני עושה את התהליך הזה על לוח מחיק או משתמשת במפה מחשבתית (יש הרבה אפליקציות) או "שמש".

יש 3 שלבים:

  • ראשון – שמה את הרעיון באמצע, מוציאה קרן לכל תחום: שיווק, פרסום, הפצה, תקציב, ספקים חיצוניים, כלים דיגיטליים, מערכות וכו'.
  • שני – בכל תחום, אני מפרטת את המשימות הקטנות.
    שיווק: למי אני משווקת. באיזו תדירות. באיזו פלטפורמה. מה אני צריכה עבור זה.
    הפצה: פוסטים / סרטונים / פרסומות.
    כלים דיגיטליים: אילו מערכות תומכות נדרשות לי. מה התקציב שלי עבור זה.
    האם אני צריכה אנשי מקצוע.
  • שלישי – מאגדת את הכל לתוכנית פעולה. ממש העתק הדבק לתוך טבלת אקסל או תוכנת ניהול משימות.
    משם אני מחלקת לשלבים בהתאם לתוכנית התקציב שלי, מוסיפה כמובן תאריכי יעד ומי אחראי על כל דבר, מי עושה מה, מתי ואיך.

זהו תהליך הטמעת שירותים / מוצרים הכי אפקטיבי שאני מכירה. יש לכם תהליך אחר? אשמח לשמוע.

השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים