אני זוכרת את השיחה הראשונה שניהלתי עם לקוח פוטנציאלי. אם מישהו היה שומע את זה מהצד, בטוח היה צוחק או לפחות מחייך.
זה לא מה שאני הרגשתי 🙁
הייתי בלחץ, לא ממוקדת, בטוח שלא הובלתי את השיחה, לא כל כך הבנתי מה הבן אדם צריך או מה בדיוק הוא עושה. גם לא ידעתי מה המטרה של השיחה, מה אני רוצה שיקרה אחרי השיחה. בואו נגיד ככה, לא היה שום קשר בין השיחה שעשיתי לבין שיחת חזרה ללידים ומתן פרטים ראשוניים.
אז אחרי שהכנו מערך שלם של פרסום / דיוור, והוא עובד וגם מביא תוצאות, אנשים מתחילים להתקשר. כדאי מאוד שנהיה מוכנים לשלב הזה.
בטח קרה גם לכם שהתעניינתם במוצר/שירות, כמובן אחרי שהתרשמתם מהמקצועיות של מי שעומד מאחוריו, לא היה לכם עם מי לדבר.
או שלא חזרו אליכם, או שבשיחה פשוט לא הבנתם מה מגיע לכם ואיך.
אין ספק שאנו יכולים להיות אנשי מקצוע נהדרים אבל אנו לא נולדים עם הידע להיות גם בעלי עסק מצוינים, אלו דברים שלומדים.
אז הנה עוד נושא שאנו רוצים להיות מוכנים אליו.
פנה אליכם לקוח פוטנציאלי, יופי!
מכירה טלפונים | הפניה לאתר / לעמוד רכישה | תיאום פגישה?
במקום פיזי | מכירה טלפונית | בפגישה?
האם נדרש קודם כל להכיר את הלקוח, להבין את הצרכים ורק לאחר מכן להתקדם לשלב הבא?
האם נדרש לכם שאלון שאתם שולחים ללקוח לפני פגישה/שיחה?
האם הייתם רוצים שהלקוח יגיע לפגישה (פרונטלית או באונליין) כאשר הוא כבר יודע עליכם פרטים מסוימים?
אולי אחרי שצפה בחלק מהתוכן שלכם?
על כל הדברים האלה צריך להחליט לפני ולפי זה לבנות את השיחה,
וזאת כדי ליצור בהירות, מקצועיות, כדי שהצד השני יבין שהגיע למקום בטוח.
ישנה האפשרות שאני אכין עבורך פורמט לשיחת חזרה ללידים ומתן פרטים ראשוניים. ממש שלב אחרי שלב, עד שיהיה תהליך עבור כל מוצר/ שירות בנפרד,
או "לעשות את זה בעצמך".
כדי לעזור, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.
כל הזכויות שמורות- ביאנקה וייס, ניהול ותפעול עסקים | הצהרת נגישות | תקנון | מדיניות פרטיות | שקוף מדיה- בנית אתרים