מעקב אחר הזמנות

אכן עברנו דרך כל השלבים של השיווק, יצרנו תנועה, לקוחות התחילו להגיע וגם רכשו מאיתנו.
הלקוח כבר סגר, חתם על הצעת המחיר / הסכם, שילם וגם קיבל חשבונית.
מה שנשאר, זה רק מעקב אחר קבלת המוצר / השירות ע"י הלקוח, נוודא שהכל לשביעות רצונו ואין תקלות בדרך.

אנו בהחלט נרצה לדאוג שהלקוח יקבל את התמורה. גם כאן, אפשר להכין מראש מענה לכל אחת מהאפשרויות הקיימות על מנת לא למצוא עצמינו בכיבוי שריפות.

אז בואו נענה על כמה השאלות על מנת לבנות תהליך מסודר למעקב אחר קבלת המוצר / השירות ע"י הלקוח:

  • האם לכל מוצר / שירות יש דרך הפצה אחרת או כולם אותו דבר?
  • לכל אחת מהאופציות כדאי להכין ממש איך זה קורה, מי עושה מה ומתי.
  • האם יש זמנים שונים? אולי ללקוח מתאים משהו שהוא שונה ממה שיש בפועל?
    שווה לבדוק מתי מתאים ללקוח לקבל את השירות,
    האם זה מותאם למה שקיים אצלך נכון לעכשיו?
    אולי נבין שזה תלוי בשירות / מוצר ויש שוני ביניהם.
    אולי נבין כי הרוב מעדיפים את שעות הערב ובהתאם לזאת אפשר להקדיש את שעות הבוקר שלך לפעילויות אחרות.
    בהתאם, נוכל להכין את המסלול המתאים לכל מוצר / שירות.
  • האם הלקוחות מעדיפים שהשירות יהיה באונליין או פיזי?
    נרצה להבין מה יותר מתאים ללקוחות.
    אולי זה תלוי בגיל או סוג האוכלוסייה? אולי יש כאלה שמעדיפים שכל הרכישה תהיה באונליין, בזמן שאחרים רוצים לשוחח בטלפון ישירות או אפילו להגיע אליכם.
    בכל מקרה אנו רוצים להיות מוכנים ושלא נצטרך להמציא מענה שאינו קיים.

בהחלט שווה לבחון את הדברים מקרוב ולא להסתמך על מה שנוח לנו או מה שאנו רגילות אליו או מה שאנו חושבות שזה הטוב ביותר.
לפעמים, כשאנו בהקשבה ללקוח, הצורך מגיע ממנו ואז, הדברים קלים יותר ולעיתים זולים יותר.

קיימת אפשרות שאני אבנה עבורך את תהליך העבודה. ממש שלב אחרי שלב, נענה על כל השאלות האלו, נבנה את דרכי ההפצה, מעקב עד שתהיה לך שיטה מסודרת עבור מעקב אחרי כל צורת הפצה נדרשת. 

או "לעשות את זה בעצמך".
כדי לעזור, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.

 
 

 

 

לצפייה בדף העבודה, לחצו מטה:

השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים