סקר שביעות רצון

בעצם כאן מסתיים לו כל התהליך שהתחיל בשיווק
(או אולי רק מתחיל כאן, תלוי את מי שואלים).
אני חושבת שביצוע סקר שביעות רצון זאת אחת הפעולות היותר חשובות בעסק על מנת לשמור על המקצועיות והחדשנות שלנו לאורך זמן.

גם אם זאת עסקה חד פעמית, אנו נרצה שהלקוח יחזור כי לקוח מרוצה הוא הלקוח הבא הכי טוב שיכול להיות לנו.
מה גם, שהוא בטוח ימליץ גם לחבריו – וכולנו יודעים שלקוחות שמגיעים "מפה ולאוזן" הם אלו שרוכשים הכי בקלות.

איך אנו כבעלי עסקים, יודעים שהמוצר / שירות שלנו הוא טוב?
או אם יש אפשרות שיהיה עוד יותר טוב? 🤔

אני מאמינה במשוב, סקר שביעות רצון או פשוט לשאול את הלקוח.

אז אחרי שסיפקנו את המוצר / השירות ללקוח, רצוי לשאול אותו איך היה.

אנשים אוהבים לשתף בחוויה שלהם אז למה לא להשתמש בניסיון של מישהו אחר לטובתינו?

אני אוהבת לעשות את זה דרך סקרי שביעות רצון או משובים.

  • אפשר לבנות אותם במערכת הדיוור או בגוגל פורמס או להתקשר ללקוח
  • אפשר שיהיו קצרים או מפורטים
  • השאלות יכולות להיות פתוחות או סגורות או לתת ללקוח פשוט לספר על החוויה שלו
  • עם פרטים מזהים או אנונימי
  • ניתן לשלוח במייל | או SMS לנייד או אפילו לחייג ללקוח
  • או גם וגם וגם, בהתאם לסוגי הלקוחות והשירות/ מוצר

באותו מעמד אפשר גם לבקש ממנו המלצה
(ככה מקדמים גם את גוגל / פייסבוק בצורה אורגנית).

קיימת אפשרות שאני אבנה עבורך סקר שביעות רצון, בהתאם למה שנרצה לדעת. בסוף כשהתוצאות שלו יתקבלו, נעשה גם את הניתוח הסטטיסטי שלו.

או "לעשות את זה בעצמך".
כדי לעזור, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.

לצפייה בדף העבודה, לחצו מטה

השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים