פעם היו לי בתיבת "דואר נכנס" מאות אם לא אלפי מיילים! זה היה סיוט למצוא שם משהו!
מה גם, שלא תמיד כותרת המייל הייתה נכונה (אם הייתה קיימת בכלל). אז גם לעשות חיפוש היה אתגר לא פשוט. הייתי מבזבזת המון זמן על חיפוש נתונים, שלא נדבר על התסכול שהייתי חווה, כשהייתי בלחץ לסיים משהו ולא הייתי מוצאת את מה שאני צריכה. כמו שאתם מבינים, יעילות, סדר וארגון במייל לא היה בסדר העדיפויות שלי.
אה ועוד משהו, בטח לא תאמינו אבל יצא לי לסדר תיבת דואר של לקוח שהגיע למקסימום ניצול של האחסון בג'ימייל!!!!
כמות דואר הזבל שהייתה שם ואוווווו
היום יש לי בתיבה רק 15 מיילים ואלו המיילים שהם בטיפול.
בצורה שבה אני עובדת, ברגע שסיימתי לטפל במייל, הוא נמחק או מתויק בתווית המתאימה לו. ככה שתיבת המיילים הנכנסים זה כמו לוח משימות.
אז נכון, אני לא רשומה לניוזלטרים שאני לא קוראת, בנוסף, מיילים מאנשים / ספקים קבועים עוברים ישירות לתיקייה המיועדת (בעיקר חשבוניות והשראה).
– כנסו למייל
– בחיפוש לחצו על החץ "הצגת אפשרויות חיפוש"
– בשורת "מאת" תרשמו את כתובת המייל
– תלחצו על מסנן חדש
– תסמנו את הריבוע הראשון "דילוג על תיבת הדואר הנכנס" ו"החלת התווית"
– תבחרו את התווית "חשבוניות"
– תסמנו גם ריבוע אחרון "החלת המסנן גם על הודעות תואמות" – ככה הוא יתייק את כל המיילים הקודמים ויעביר אותם לשם
כדי לעזור לך לעשות את הסדר הזה, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.
כל הזכויות שמורות- ביאנקה וייס, ניהול ותפעול עסקים | הצהרת נגישות | תקנון | מדיניות פרטיות | שקוף מדיה- בנית אתרים