עבודה יעילה עם מייל

פעם היו לי בתיבת "דואר נכנס" מאות אם לא אלפי מיילים! זה היה סיוט למצוא שם משהו!
מה גם, שלא תמיד כותרת המייל הייתה נכונה (אם הייתה קיימת בכלל). אז גם לעשות חיפוש היה אתגר לא פשוט. הייתי מבזבזת המון זמן על חיפוש נתונים, שלא נדבר על התסכול שהייתי חווה, כשהייתי בלחץ לסיים משהו ולא הייתי מוצאת את מה שאני צריכה. כמו שאתם מבינים, יעילות, סדר וארגון במייל לא היה בסדר העדיפויות שלי.
אה ועוד משהו, בטח לא תאמינו אבל יצא לי לסדר תיבת דואר של לקוח שהגיע למקסימום ניצול של האחסון בג'ימייל!!!!
כמות דואר הזבל שהייתה שם ואוווווו

היום יש לי בתיבה רק 15 מיילים ואלו המיילים שהם בטיפול.
בצורה שבה אני עובדת, ברגע שסיימתי לטפל במייל, הוא נמחק או מתויק בתווית המתאימה לו. ככה שתיבת המיילים הנכנסים זה כמו לוח משימות.
אז נכון, אני לא רשומה לניוזלטרים שאני לא קוראת, בנוסף, מיילים מאנשים / ספקים קבועים עוברים ישירות לתיקייה המיועדת (בעיקר חשבוניות והשראה).

אז איך עושים את זה?

  • קודם כל לעשות "הסר" מכל ניוזלטר שאתן לא קוראות
  • למחוק את המיילים (את כל המיילים) מאותו נמען
  • בזמן כתיבת מייל חדש, תדאגו ששורת הנושא תהיה ברורה ומפורטת – ככה יהיה מאוד קל לעשות חיפוש
  • תפתחו תוויות / תיקיות במייל לפי לקוחות / נושאים
    (שיווק, רואה חשבון, אישי, השראה, למידה, חשבוניות, ביטוחים וכו')
  • את המיילים שאתם מקבלים מספקים קבועים תגדירו כתיוק אוטומטי
    לדוגמה: כל המיילים שמגיעים מ"חשבונית ירוקה" מועברים אוטומטית לתיקייה "חשבוניות"

    תיוק אוטומטי של מיילים – איך עושים זאת:

    – כנסו למייל
    – בחיפוש לחצו על החץ "הצגת אפשרויות חיפוש"
    – בשורת "מאת" תרשמו את כתובת המייל
    – תלחצו על מסנן חדש
    – תסמנו את הריבוע הראשון "דילוג על תיבת הדואר הנכנס" ו"החלת התווית"
    – תבחרו את התווית "חשבוניות"
    – תסמנו גם ריבוע אחרון "החלת המסנן גם על הודעות תואמות" – ככה הוא יתייק את כל המיילים הקודמים ויעביר אותם לשם

כדי לעזור לך לעשות את הסדר הזה, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.

 
 

 

 

לצפייה בדף העבודה, לחצו מטה:

השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים