בין אם אנו עושים פגישה טלפונית, אונליין או פיזית, אנו נדרשים לשלוח הצעת מחיר או הסכם התקשרות או מסמך משולב.
אני מניחה שאני לא מפתיעה אותכם ואני גם בטוחה שברוב המקרים אתם עושים זאת.
מה שלא כולם עושים כל הזמן זה מעקב אחרי ההצעות. בינינו, מה שחסר זה רק תהליך מסודר של שליחה ומעקב אחר הצעות מחיר, ממש כמו הרגל.
אבל לא רק. המסמך הזה גם עוזר לנו מבחינה מיתוגית ושיווקית.
תסכימו איתי שאם אתם מקבלים מאיש מקצוע הצעת מחיר יפה, ממותגת, ברורה ועניינית,
דעתכם עליו חיובית ואתם מרגישים בטוחים לרכוש ממנו. להבדיל כשמישהו אומר לכם פרטים בטלפון ואחרי זה לכו תחפשו אותו (כן, כמובן שתלוי בשירות / מוצר).
זה שיש לנו הצעה יפה ושיווקית זה לא מספיק. יש עוד פעולות שנדרשות אחרי שהכנו אותה:
ההמלצה שלי: תכניסו את כל השלבים לטבלה על מנת להבין מה כן או לא עובד.
יש לכם את האפשרות שאנו נכין עבורכם ,תהליך מסודר של שליחה ומעקב אחר הצעות מחיר באמצעות טבלת מעקב עם כל שלב ושלב.
בצורה הזאת, תוכלו לדעת מה הסטטוס של כל הצעה שנשלחה. אני גם בטוחה שיהיו לנו מסקנות בעקבות המעקב הזה ולפי זה אפשר יהיה להתייעל.
או "לעשות את זה בעצמכם".
כדי לעזור לכם, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.
כל הזכויות שמורות- ביאנקה וייס, ניהול ותפעול עסקים | הצהרת נגישות | תקנון | מדיניות פרטיות | שקוף מדיה- בנית אתרים