אני שומעת כל כך הרבה פעמים על דברים שמתוכננים ולא יוצאים לפועל. יש מיליון מחקרים על סוג בן אדם ובאיזו צורה הוא צריך לעבוד כדי שיהיה אפקטיבי. או מתי כל אחד מאיתנו יעיל יותר: בבוקר או בלילה? וכו' וכו' וכו'.
בסופו של דבר, יש לנו תוכנית עבודה, משימות ויעדים ואנחנו רוצים לוודא שזה קורה. לא משאירים יותר משימות באוויר, שמים סוף לדחיינות – ביצוע מוצלח של משימות.
אז איך מוציאים משימות לפועל, מה עושים כדי להבטיח שזה פשוט יקרה?
כל אחד מאיתנו עובד בצורה שונה, לכל אחד יש את התכונות החזקות והחלשות שלו.
יש כאלה שהם מאוד מסודרים, מתקתקים מהר והכל אצלם נראה ממש קל. יש כאלה שלוקח להם המון זמן לעשות דברים יחסית פשוטים. דוחים כל הזמן, עד שהרבה פעמים פשוט מתייאשים ולא מבצעים הרבה משימות אם בכלל.
ככה אנחנו מתנהלים גם בחיים האישיים וגם בעסק. חשוב שנכיר את עצמינו ונהיה מודעים לאסטרטגיה שלנו. להבין באיזה תחום אנו דוחים ובאיזה תחום מתקתקים (יכול להיות שאני מתקתקת מיד כל מה שקשור לעסק אבל דוחה עד אין סוף כל מה שקשור לאישי או היהפך או גם וגם).
אחרי שחקרתי את עצמי ואת הסביבה שלי (חברים, משפחה, בעלי חברות, פרילנסרים ושכירים), הבנתי שלמרות שלכל אחד מאיתנו יש דפוס התנהגות מסוים ושונה מאחרים (תלוי סיטואציה כמובן) , בסופו של דבר, כשאנו כן מצליחים, אנו עושים דברים די דומים.
את השיטה כתבתי פשוט כדי לחסוך זמן וכאב ראש לכל מי ש"דוחה" משימות. בכל שלב, כל אחד יכול לבחור את הדרך שהכי מתאימה לו, העיקר לעשות.
אז שמים סוף לדחיינות ואת העבודה הארוכה ו"הקשה" עושים רק בפעם הראשונה, לאחר מכן זה פשוט רץ. מה גם, שזה הופך להרגל.
בהצלחה!
יש לכם את האפשרות לעשות את התהליך "שמים סוף לדחיינות – ביצוע מוצלח של משימות" יחד איתי, תוך מיקוד וליווי צמוד,
או "לעשות את זה בעצמכם".
כדי לעזור לכם, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.
כל הזכויות שמורות- ביאנקה וייס, ניהול ותפעול עסקים | הצהרת נגישות | תקנון | מדיניות פרטיות | שקוף מדיה- בנית אתרים