תפעול מערך הדיוור

אם החלטתם שאחת הדרכים להגיע לקהל שלכם היא דרך ניוזלטרים, מצוין!
מה שנדרש כדי שיהיה כמה שיותר קל, זה להכין את התשתית לתפעול מערך הדיוור.

כמו בכל דבר, על מנת להגיע להחלטות, אנו צריכים לשאול את עצמנו את השאלות הנכונות.

שאלות לדוגמא:

להישאר בתודעה, מכירה, סיכום שבועי / חודשי, חלק ממשפך שיווקי, חלוקת ערך

לפי הערכה הזאת תוכלו להחליט על גודל המנוי שתצטרכו

 
 

 

 

ניוזלטר | SMS | וואטסאפ | או גם וגם

מה התקציב בשלב הראשון?

לפי זה נוכל לדעת באילו מערכות לבחור.

כמו כן נוכל לדעת מה אנחנו עושים לבד ואילו אנשי מקצוע אנו צריכים
(או אולי נבין שיש דברים שאנו רוצים ללמוד כדי לעשות לבד- עיצוב/ כתיבה).

ניתן לעשות דיוור בחינם (אולי בצורה קצת יותר מסורבלת) אבל בהחלט אפשרי,
ואפשר גם לעשות דיוור בצורה מאוד נוחה במחירים ממש קטנים.

אחרי שהחלטנו על כך, צריך לצאת לדרך.

הכנת התשתית:

בחירת המערכת: רוב המערכות הקיימות היום הינן ידידותיות למשתמש, אינטואיטיביות לתפעול ובעלות נוחה.

  • גם קיימים מדריכים / סרטוני הדרכה לכל הפעולות למי שרוצה לעשות את זה לבד. צריך רק לבחון את כל הפרמטרים: אם היא בעברית או אנגלית, איזה סוג של שירות לקוחות יש,
    אם היא מתממשקת עם מערכות אחרות (אולי בעתיד תרצו שהתשלום יהיה אוטומטי),
    קיום דפי נחיתה.
  • אם החלטתם ללכת בדרך החינמית אז תכינו לכם טבלה מסודרת עם פרטי אנשי הקשר שאליהם אתם שולחים ניוזלטר.
    אני מזכירה לבדוק את "חוק הספאם" – אתם חייבים לתת למי שמקבל את המייל, את האפשרות להסיר את עצמו (וגם אישור דיוור לפני).
  • צירוף אנשי הקשר למערכת (באישור כן?).
  • אגב, חשוב להכיר, כי ברוב התוכנות, ניתן לעשות את הדיוור בצורה אוטומטית.
    ממש ככה זה נקרא: אוטומציה.
    הכוונה היא שמכינים מראש סדרת מסרים (מכתבים) ומי שמצטרף, מתחיל לקבל את הסדרה. כן, בלי התערבות שלנו.
  • לבנות את התבניות (הרי לא נבנה מחדש בכל פעם, אלא רק בפעם הראשונה ולאחר מכן רק נשכפל ונשנה את התוכן), לעצב אותן כמובן בהתאם למיתוג שלכם, (אתם יכולים לעשות את זה לבד או לתת לאיש מקצוע לעשות לכם פורמט שישמש אתכם הלאה) ולהחליט על תדירות הפצה.
  • מה שנשאר לעשות – זה רק להכין תוכן חדש, להכניס אותו לאוטומציה ולתזמן אותו קדימה (לא לשכוח שגם הניוזלטר מופיע בתוכנית תוכן אז אל תשכחו לסמן V על תזמון).

לא לשכוח מדי פעם להכין תוכן חדש, אני מכניסה את זה ללו"ז כמשימה קבועה בתדירות קבועה.

אחרי כל ההחלטות, מה שנשאר זה פשוט להכין את המערך.

יש לכם את האפשרות שאנו נכין עבורכם תשתית לתפעול מערך הדיוור, שלב אחרי שלב, או "לעשות את זה בעצמכם".
כדי לעזור לכם, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.

לצפייה בדף העבודה, לחצו כאן:​

השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים