אם החלטתם שאחת הדרכים להגיע לקהל שלכם היא דרך ניוזלטרים, מצוין!
מה שנדרש כדי שיהיה כמה שיותר קל, זה להכין את התשתית לתפעול מערך הדיוור.
כמו בכל דבר, על מנת להגיע להחלטות, אנו צריכים לשאול את עצמנו את השאלות הנכונות.
להישאר בתודעה, מכירה, סיכום שבועי / חודשי, חלק ממשפך שיווקי, חלוקת ערך
לפי הערכה הזאת תוכלו להחליט על גודל המנוי שתצטרכו
ניוזלטר | SMS | וואטסאפ | או גם וגם
מה התקציב בשלב הראשון?
לפי זה נוכל לדעת באילו מערכות לבחור.
כמו כן נוכל לדעת מה אנחנו עושים לבד ואילו אנשי מקצוע אנו צריכים
(או אולי נבין שיש דברים שאנו רוצים ללמוד כדי לעשות לבד- עיצוב/ כתיבה).
ניתן לעשות דיוור בחינם (אולי בצורה קצת יותר מסורבלת) אבל בהחלט אפשרי,
ואפשר גם לעשות דיוור בצורה מאוד נוחה במחירים ממש קטנים.
אחרי שהחלטנו על כך, צריך לצאת לדרך.
בחירת המערכת: רוב המערכות הקיימות היום הינן ידידותיות למשתמש, אינטואיטיביות לתפעול ובעלות נוחה.
לא לשכוח מדי פעם להכין תוכן חדש, אני מכניסה את זה ללו"ז כמשימה קבועה בתדירות קבועה.
יש לכם את האפשרות שאנו נכין עבורכם תשתית לתפעול מערך הדיוור, שלב אחרי שלב, או "לעשות את זה בעצמכם".
כדי לעזור לכם, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.
כל הזכויות שמורות- ביאנקה וייס, ניהול ותפעול עסקים | הצהרת נגישות | תקנון | מדיניות פרטיות | שקוף מדיה- בנית אתרים