תשלום, גבייה והפקת מסמכים

אחרי כל העבודה שהשקענו עד כה, אחרי שבנינו תוכנית תוכן שנותנת פירות, הנה יש מכירה!
כל הכבוד!
מה עכשיו? המטרה היא לא לבזבז זמן יקר בכל פעם מחדש, לא להמציא את הגלגל. אנו רוצים שיהיה לנו תהליך קבוע,פעולות אוטומטיות שאנו צריכים לעשות כדי שנמקד את הזמן שלנו בצמיחה ולא בתפעול הפשוט.
נענה על כל השאלות מראש ובצורה כזאת נבנה תהליך מסודר לתשלום, גבייה והפקת מסמכים.

שאלות מכוונות לבניית תהליך תשלום, גבייה והפקת מסמכים:

  • מהי צורת המכירה של כל אחד מהמוצרים /שירותים?
  • כולם אותו דבר או כל אחד בצורה שונה.
  • האם יש מוצרים / שירותים שנמכרים בצורה אוטומטית באונליין?
    במידה וכן, איך התשלום מתבצע? האם חברת הסליקה הינה המשתלמת ביותר?
  • האם נדרש לשלוח הסכם אחרי שהצעת המחיר מאושרת?
    אם כן, איך זה מתבצע? אוטומטית דרך מערכות או ידנית?
  • אולי שלחתם מסמך משולב ואתם נדרשים רק להמתין לחתימה?
    אם כן, כמה זמן אתם ממתינים לפני שאתם עושים תזכורת ללקוח?
  • איך התשלום מתבצע?
    האם בכל צורת תשלום יש פעולות שיכולות להיות אוטומטיות?
  • האם משלמים לפני/ אחרי/ אולי מקדמה והשאר בסוף?
    אולי לכל מוצר / שירות יש מדרג אחר?
  • מהן אפשרויות התשלום?
    העברה בנקאית/ אפליקציה/ שיק/ כרטיס אשראי.
  • לכל אחת מאפשרויות התשלום, מתי אתם בודקים שהכסף נכנס,
    האם יש לכך משימה ביומן? באיזו תדירות זה קורה? כל יום/ כל שבוע?

תוך כדי המענה על השאלות, אני בטוחה שתצטרכו לקבל כמה החלטות. 
אחרי זה אפשר לרכז את הכל לתהליך מסודר ולצאת לדרך.

יש לכם את האפשרות שאנו נבנה עבורכם תהליך תשלום, גבייה והפקת מסמכים.
או "לעשות את זה בעצמכם".
כדי לעזור לכם, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.

לצפייה בדף העבודה, לחצו מטה:

השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים