שליחה ומעקב אחר הצעות מחיר (שליחה, אישור קבלה, מעקב)

שליחה ומעקב אחר הצעות מחיר

בין אם אנו עושים פגישה טלפונית, אונליין או פיזית, אנו נדרשים לשלוח הצעת מחיר או הסכם התקשרות או מסמך משולב.
אני מניחה שאני לא מפתיעה אותכם ואני גם בטוחה שברוב המקרים אתם עושים זאת.
מה שלא כולם עושים כל הזמן זה מעקב אחרי ההצעות. בינינו, מה שחסר זה רק תהליך מסודר של שליחה ומעקב אחר הצעות מחיר, ממש כמו הרגל.

למסמך הזה יש מספר מטרות:

אבל לא רק. המסמך הזה גם עוזר לנו מבחינה מיתוגית ושיווקית.
תסכימו איתי שאם אתם מקבלים מאיש מקצוע הצעת מחיר יפה, ממותגת, ברורה ועניינית,
דעתכם עליו חיובית ואתם מרגישים בטוחים לרכוש ממנו. להבדיל כשמישהו אומר לכם פרטים בטלפון ואחרי זה לכו תחפשו אותו (כן, כמובן שתלוי בשירות / מוצר).

זה שיש לנו הצעה יפה ושיווקית זה לא מספיק. יש עוד פעולות שנדרשות אחרי שהכנו אותה:

  • צריך לשלוח אותה
  • לוודא שהיא התקבלה (לא תאמינו כמה פעמים קורה שהמייל לא הגיע, או נכנס לקידום מכירות או "נאבד" בים המיילים של המקבל)
  • להמתין לתשובה ובמידה והיא לא מגיעה – לעשות פולואו אפ
    (יש טיימינג נכון גם לזה – צריך למצוא אותו)

ההמלצה שלי: תכניסו את כל השלבים לטבלה על מנת להבין מה כן או לא עובד.

יש לכם את האפשרות שאנו נכין עבורכם ,תהליך מסודר של שליחה ומעקב אחר הצעות מחיר באמצעות טבלת מעקב עם כל שלב ושלב.
בצורה הזאת, תוכלו לדעת מה הסטטוס של כל הצעה שנשלחה. אני גם בטוחה שיהיו לנו מסקנות בעקבות המעקב הזה ולפי זה אפשר יהיה להתייעל.

או "לעשות את זה בעצמכם".
כדי לעזור לכם, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.

לצפייה בדף העבודה, לחצו מטה:

בואו נדבר

054-2682624

או מלאו את הפרטים ואחזור בהקדם

שירותים נוספים

ניהול השיווק

בנייה ותפעול תוכנית תוכן
ניהול מערך דיוור מערכת דיוור דיוור ללקוחות
תפעול מערך הדיוור
חזרה ללידים שיחות יוצאות
חזרה ללידים ומתן פרטים ראשוניים
תיאום פגישות ניהול יומן
תיאום פגישות
תשלום גבייה הפקת חשבוניות​
תשלום, גבייה והפקת מסמכים
מעקב אחר קבלת המוצר / השירות ע"י הלקוח
סקר שביעות רצון שביעות רצון לקוחות
סקר שביעות רצון (ניתוח + התייעלות)
השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים