ניהול תיקי עובדים

מצאתם את העובד המתאים. מצוין!
מה עם ניהול תיקי עובדים? האם יש נוהל קליטת עובד מסודר?

מה עכשיו?

המצב האידאלי הוא שעובד מגיע לעבודה ביומו הראשון והוא ישר מתחיל קליטה וחפיפה מסודרת.
בפועל (ואני לא מדברת על מקומות בהם יש מחלקת משאבי אנוש), לפחות חצי יום מתעסקים עם הניירת, שלו (במקרה הטוב), רודפים אחרי נתונים כאלה או אחרים.
מבלי לשים לב, מגיע סוף היום.
לא רק שהוא לא נקלט כמו שצריך אלא גם לא התחיל ללמוד כלום.

  • האם יש לכן חוזה מותאם לכל סוג תפקיד? תכינו מראש, לכל אחד לפי התנאים, הזכויות והחובות שלו. שיהיה לכן פורמט לכל סוג תפקיד.
  • האם יש לכן נוהל קליטת עובד.ת מסודר? אם לא, תכינו. תעקבו אחרי השלבים בהמשך, ובסוף יהיה לכן נוהל מסודר.

    מה עוד צריך?
  • חוזה חתום
  • טופס 101 חתום כולל צילום תעודת זהות ומסמכים נוספים במידה ויש נקודות זכות
  • פרטים לגבי קופת הפנסיה
  • פרטי חשבון הבנק להעברת המשכורת
  • כמו כן, אני אוהבת לתת לעובדים תיק הגדרת תפקיד שבו כתוב כל התפקיד שלו, כולל פרק נהלי חברה / משרד

אני מליצה לפתוח תיקייה במחשב לכל עובד ועובדת. בתיקיה, לצרף את כל המסמכים (סריקה שלהם).
בסוף החודש יהיה מאוד פשוט להעביר את הכל לרואה החשבון.
הכניסו את הפרטים לטבלת בקרה. חשוב גם לדעת את יום ההולדת כי בטח תרצו לחגוג יחד עם עוגה וברכה מושקעת לפחות.
כמובן שתלכו איתו ואיתה לסבב היכרות עם כל בעלי התפקידים ובחברה.

זה החלק הכיפי של הדברים, יחד עם זאת מחובתנו להיות מוכנים גם למצב שבו עובד.ת עוזב.ת.
יש נהלים ברורים לגבי פיטורין או התפטרות מרצון.
אחרי שתלמדו את כל הזכויות / חובות, גם שלכן כמנהלות וגם של העובדים והעובדות בכל אחת מהסיטואציות, פשוט תבנו נוהל מסודר, בדיוק כמו שבניתן עד עכשיו את הכל.

מומלץ להתייעץ עם רואה חשבון ועורך דין לדיני עבודה כדי לדעת את כל הזכויות והחובות.

קיימת האפשרות שאני אבנה עבורך את מערך ניהול תיקי עובדים ועובדות
או רק נוהל קליטת עובד.ת,
או "לעשות את זה בעצמך".

כדי לעזור, הכנתי דף העבודה עם כל השלבים.

לצפייה בדף העבודה, לחצו מטה:

השאירו פרטים לקבלת המדריך / צקליסט

המדריך ישלח אליכם באימייל תוך 2 ימי עסקים