אני חושבת שבמה שנוגע לניהול כספים, העבודה השוטפת מול רואה חשבון זה הנושא הכי קל.
בפגישה הראשונה איתו מתבצע תיאום ציפיות ואז כל אחד מהצדדים יודע למה לצפות. ולא פחות חשוב, מה כל אחד נדרש לעשות.
אם אתן בתחילת הדרך, אני ממליצה להתחיל מסקר כדי להכיר את כל הדעות והמחירים.
אז בלי קשר לתדירות הדיווח שלכם, יש לרכז את כל המסמכים ולשלוח לרואה החשבון בצורה מסודרת.
אני מבטיחה שאם תשמרו על הסדר הזה, המשימה הזאת תהיה מאוד קצרה.
אפשר לעשות לרואה החשבון הפנייה אוטומטית (במייל) של החשבוניות הקבועות.
או אפשר לפתוח תיקייה משותפת בדרייב וככה שני הצדדים מעודכנים בכל רגע נתון.
ואם יש לו אפליקציה אז נהדר, אתם בסה"כ תעלו לשם כל חשבוניות מיד כשהן מגיעות אליכם.
קיימת האפשרות שאני אבנה עבורך את תהליך עבודה, בשיתוף עם רואה החשבון כמובן.
או "לעשות זאת בעצמך".
כדי לעזור, הכנתי דף העבודה לעבודה שוטפת מול רואה החשבון.
כל הזכויות שמורות- ביאנקה וייס, ניהול ותפעול עסקים | הצהרת נגישות | תקנון | מדיניות פרטיות | שקוף מדיה- בנית אתרים