כבר דיברנו על זה שההון הכי יקר בעסק הוא האנשים.
ככל שהעובדים יותר מרוצים, כך הם נותנים מעצמם יותר, מרגשיים שותפים לדרך ולמטרות החברה.
אם כך, אז הרווחה שלהם היא סופר חשובה.
לא ככה?
אני לא הולכת להיכנס למחקרים ולכל התיאוריות שהוכיחו למה כל כך כדאי לשמור על רמת שביעות רצון גבוהה של העובדות בארגון, אלא אתרכז ברווחה מבחינה תכנונית ותפעולית.
אין סוף לאפשרויות. כמובן שהדוגמאות מעלה זה לא סוג הפעילות היחיד שנכנס לקטגוריה של רווחה. גם ההטבות הסוציאליות (מעבר למה שהחוק מחייב) זה גם חלק מזה. השתלמויות, השקעה בהתפתחות של העובדים והעובדות ועוד'.
דבר ראשון: החלטה
החליטו מה אתם רוצים שיהיה אצלכם בעסק, ואז:
אחרי שעשיתם מספר אירועים (מאותו סוג), כבר יש לכם את הניסיון והידע לדעת מה קורה עם זה בפועל וכמה זה עולה ולפי זה לתכנן את התקציב שוב.
אם אתן לפני המופע הראשון, אני לא מדברת על מפגש של קפה ועוגה, אלא על משהו קצת יותר גדול, אז השקיעו זמן בסקר שוק ומציאת הספקים המתאימים ביותר.
גם אל תשכחו משא ומתן לגבי המחירים (במיוחד אם אתן תיעזרו בהם בכמה מופעים ולא אירוע חד פעמי).
זהו תחום שיש בו כל כך הרבה מבחר וכל אחד יכול למצוא לעצמו את מה שהכי מתאים, במחירים הרצויים. יש קבוצות פייסבוק של המלצות רק בנושא הזה, תיעזרו במי שעשו זאת קודם ויש להם ניסיון.
אחרי פעם אחת, תוכלו לכתוב את הכל בצורה מסודרת ואז הנה יש לכם שיטה שעובדת.
אחרי זה, תוכלו רק לשכפל את האירוע הקודם.
אל תשכחו את השי לחגים!
(מדווחים עליו בצורה שונה – תציינו זאת לרואה החשבון).
כל הזכויות שמורות- ביאנקה וייס, ניהול ותפעול עסקים | הצהרת נגישות | תקנון | מדיניות פרטיות | שקוף מדיה- בנית אתרים